TheGrue.org

Telefoniczna obsługa klienta - warsztaty

 telefoniczna obsługa klienta2

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę lub/i rozwijać umiejętności związane z telefoniczną obsługą klienta. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które rozpoczynają pracę w dziale telefonicznej obsługi klienta, zajmują się lub będą zajmować się telefoniczną obsługą klienta (handlowcy, sprzedawcy, działy handlowe, działy obsługi klienta itp.).

 

Cel: Nabycie wiedzy oraz rozwój umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta:

- uświadomienie, jaką wiedzę, kompetencje oraz umiejętności, powinna posiadać osoba zajmująca się telefoniczną obsługą klienta oraz ja w roli osoby zajmującej się obsługą klienta,

- poznanie sposobów, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w komunikacji z klientem,

- poznanie sposobów na budowanie pozytywnego wizerunku,

- uświadomienie, jaką rolę odgrywa jasny, spójny i rzeczowy komunikat,

- poznanie niezbędnych narzędzi badania potrzeb klientów,

- kształtowanie umiejętności skutecznego porozumiewania się,

- poznanie narzędzi skutecznej komunikacji z klientem,

- poznanie skutecznej metody asertywnej postawy wobec klienta.

 

Harmonogram szkolenia:  

9.00 - 9.30 Przywitanie i zapoznanie się z uczestnikami szkolenia. Krótkie omówienie zasad pracy na szkoleniu.

9.30 - 10.30 Kompetencje, wiedza i umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta.

10.30 - 10.45 Przerwa.

10.45 - 11.20 Narzędzia rozpoznawania potrzeb klienta.

11.20 - 12.15 Rodzaje pytań i ich rola w badaniu potrzeb klienta. Skuteczne pytania.

12.15 - 12:30 Przerwa.

12:30 - 13.10 Aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznego porozumiewania się z klientem.

13.10 - 13.55 Komunikat „ja”, komunikat „ty” w procesie komunikowania się z klientem, asertywność.

13.55 - 14.00 Zakończenie i ankieta ewaluacyjna.

 

 

Cena warsztatów: Sprawdź aktualną cenę 

Czas warsztatów: 6 godzin szkoleniowych

Miejsce udziału w warsztatach: Białystok, ul. Krakowska 5 lok. 201

 

Zapisz się:

tel. (85)744-00-64 lub poprzez formularz

 

Prowadząca: Anna Poduch – specjalista w dziedzinie handlu, obsługi klienta, umiejętności psychospołecznych. Ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w różnych branżach. Konsultant we wdrażaniu systemów jakości ze szczególnym uwzględnieniem systemu HACCP. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu technik sprzedaży, negocjacji handlowych, komunikacji oraz systemów jakości, organizowanych dla pracowników firm, sprzedawców, pełnomocników jakości i osób poszukujących pracy w zawodzie handlowca, sprzedawcy. Interesuje się działaniem ludzkiego umysłu, zwłaszcza w zakresie podejmowania decyzji. Rozwija własne umiejętności oraz pogłębia wiedzę w zakresie psychologii a także coachingu.